Monday, June 07, 2010

两父子

昨天,外子告诉我说:“妈妈很希望早点回家,她目前是住在阿姐家。我巽一天跟老幺去古晋载他回来。”
想不到他今天就做了决定要去古晋。
当然,他说他也顺便去复诊。
他们到了下午3点10分才出发。
2点半的时候,燕子城下了一场很大的雷雨。
“下那么大的一场雨,路上应该会很滑,而且时间也不早,明天才去吧!”我提议。
外子不肯。
“我复诊的时间是在明天早上,我们会慢慢驾车的。”固执的人说。
我也只好送顺了他们。
希望一切顺利。
我在家等着他们的回电报平安。
晚上9点15分,我先打电话给老伴。
电话没有声音。
我又打给老幺。
“什么事?我们刚刚到叔叔家。”老幺回答。
我放心。

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
长竹 said...
This comment has been removed by the author.
jia li said...

sometimes dont too 'tian zheng'
U go in the first one's website, also the 'hiao hiao' thing...
Some people sometimes not even see what u wrote, they just want to leave they link here so that other people visit their blog through your link here.
Just delete these 'wu liao' people's comments.

长竹 said...

要怎么知道他们是无聊的呢?我本来不想做什么反应的,但有些来者是客啊!

jia li said...

What i will do is, i will click into their link and see.
Some we can feel they are not sincerely come to our blog, just ignore lo.
:)